Netflix face angajări în Europa Est: ce planuri are gigantul american pentru România

de: Ozana Mazilu
07 09. 2022

Netflix se extinde în Europa Centrală și de Est. Astfel, biroul Netflix dedicat Europei Centrale și de Est, cu sediul la Varșovia, a început să opereze din 5 septembrie.

Echipa va sprijini afacerile Netflix din 28 de piețe din Europa Centrală și de Est, inclusiv România. Netflix caută acum profesioniști cu experiență în diferite medii, din întreaga regiune și nu numai, pentru a se alătura echipei CEE din Varșovia.

Cu ce se ocupă noul sediu Netflix

Conform gigantului de streaming, de la lansarea în 2016 în Europa Centrală și de Est – o regiune cu tradiții creative profunde și talente deosebite – Netflix a fost primit cu căldură de comunitățile creative locale. Compania s-a implicat constant în regiune prin extinderea atât a eforturilor de producție locală, cât și a investițiilor în cumpărarea de licențe pentru mai multe titluri autohtone.

Ca referință, numai în România, Netflix a licențiat aproximativ 150 de titluri locale, printre care Miami Bici, Investitorii, Legații, Flavours of Romania, Căutătorul de Vânt, Complet Necunoscuți și unul dintre cele mai populare filme românești, Tata Mută Munții.

Sediul Netflix din Varșovia

“Echipa noastră CEE a început să opereze din Varșovia și suntem încântați să avem la bord cei mai buni specialiști din industrie. În următoarele câteva luni, ne vom concentra pe angajarea de noi profesioniști din medii diferite și punem accent pe creșterea prezenței noastre locale și a cooperării cu piețele locale și industria audiovizuală”, a declarat Anna Nagler, Director of Local Language Series, CEE.

“Industria cinematografică din Europa Centrală și de Est este cunoscută pentru creativitatea sa, precum și pentru talentele locale. Așteptăm cu nerăbdare să continuăm să facem același lucru în viitor, aducând publicului internațional tot ce este mai bun din filmografia românească”, a adăugat Łukasz Kluskiewicz, Director of Local Films, CEE.

Netflix își propune ca biroul din Varșovia să aducă compania mai aproape de membrii și partenerii săi creativi și să contribuie la construirea unor colaborări pe termen lung în regiune, precum și la crearea de noi oportunități pentru creatorii și producătorii de conținut, inclusiv în România.